ممکن است شما جزو آدم هایی باشید که با کمبود وقت مواجه هستند یا اینکه حوصله منتظر ماندن ندارید. اگر چنین است این ۶ گجت برای شما است. من هم مطلب را طولانی نمی کنم تا حوصله تان سر نرود.


500x_60-second-charcoal-starter.jpg

کباب درست کردن کار لذت بخشی است. به شرطی که حال آتش درست کردن را داشته باشید. این مشعل مخصوص روشن کردن زغال، قول می دهد تنها ظرف ۶۰ ثانیه آتش شما را روشن کند تا بتوانید سریعا مراسم کباب پزان را آغاز کنید.



500x_beverage-chiller.jpg
هیچ کس حوصله صبر کردن برای خنک شدن بطری های نوشیدنی را ندارد. این گجت در واقع برای سرد کردن بطری نوشیدنی های الکلی تهیه شده اما دلیلی ندارد که نتوان از آن برای خنک کردن نوشیدنی های دیگر هم استفاده کرد. نام آن Cooper Cooler است و ادعا می کند که ۹۰ برابر سریع تر از یخچال عمل می کند. یعنی برای داشتن یک نوشیدنی تگری باید کمتر از ۶ دقیقه صبر کنید.

500x_iodrive-duo-ssd.jpg
اگر حوصله صبر کردن برای بالا آمدن نرم افزار ها را ندارید می توانید سراغ سریع ترین درایو SSD جهان بروید. دیسک ioDrive Duo با سرعت خیره کننده خواندن اطلاعات ۱.۵ گیگابایت در ثانیه و نوشتن ۱.۴ گیگابایت در ثانیه به شما اجازه فکر کردن هم نمی دهد.

500x_5.11-tactical-flashlight.jpg
بزرگترین مشکل چراغ قوه ها این است که هر وقت لازمشان داریم باطری ندارند. این چراغ قوه LED شرکت Tactical با روشنایی فوق العاده ۹۰ لومن تنها طی ۹۰ ثانیه شارژ می شود و با همین مقدار شارژ ۹۰ دقیقه روشن می ماند.

500x_eye-fi-pro.jpg
انتقال عکس ها از دوربین های عکاسی و فیلم برداری دیجیتال واقعا حوصله لازم دارد. خود من هنوز فرصت نکرده ام عکس هایی که یک ماه پیش گرفته ام را روی کامیپوتر منتقل کنم. راه حل کارت حافظه Eye-Fi است که قبلا هم در نارنجی با آن آشنا شده اید. این کارت خودش یک کارت شبکه بی سیم دارد و عکس های دوربین را به صورت بی سیم به کامپیوتر منتقل می کند یا اگر بخواهید، آنها را مستقیما روی فیس بوک یا یوتیوب آپلود می کند. البته به خاطر مسدود بودن سایت ها، این کاربردش عملا در ایران بدون مصرف است.

500x_tapei_101_elevator.jpg
آسانسور اسمانخراش ۱۰۱ طبقه تایپه واقعا برای آدم های کم حوصله ساخته شده. این قوطی پرنده که لقب سریع ترین آسانسور دنیا را به دوش می کشد با سرعت ۳۷.۷ متر در ثانیه حرکت می کند. البته نمی دانم وقتی سوار این آسانسور می شویم و به طرف پایین حرکت می کنیم احساس پایین رفتن می کنیم یا سقوط آزاد؟